5 Ağustos 2014 Salı

KUŞ EV YAPIMI

Pinterest - Kağıtlarla Dekorasyon
   Yazmayınca kötü hissediyorum kendimi. Bir yerde okumuştum yazmayınca işe geç gidiyormuşum hissi oluyor içimde diye. Aynı his bende de mevcut. Bu kargaşanın içinde yazmak akıl işi olmasa gerek. Bugün ablamın kınası var. Ne kadar hazır  olsak da bana de hep birşeyler eksikmiş gibi geliyor. Nedendir bilmiyorum.

   Şuan ki konumuza dönmek gerekirse ben kuş evlerden bahsetmek istiyorum. Son zamanlarda o kadar çok karşılaşıyorum ki sevmeye başladım bile.



Hoosier Home Made - Washi Bant İle Süsleme

Hazır ahşap evlerin satıldığı gibi kendiniz de mukavva,karton, keçe gibi sert maddelerden yapabilirsiniz.  Washi tape denilen desenli kağıtlar süslemelerinizde alternatif olabilir. Boyayabilir, dekupaj ile farklı bir görsellik katabilirsiniz.











Geciken yorumlar için şimdiden özür diliyorum. Görüşmek üzere hoşçakalın.


 

18 yorum:

  1. Hep birşey eksikmiş gibi gelir insana.....Hayırlı uğurlu olsun....Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de harika, çok severim kuş evlerini...
    Şabonlar için de ayrıca çok teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kuş ev ne güzel deeee ama kına hadi çok eğleniin :)

    YanıtlaSil
  4. Süpermiş bak bundan denemem lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Bugünlerde belliki yoğunsun kolaylıklar diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş :)))özellikle kırmızı olanını çok beğendim :)))

    YanıtlaSil
  7. Kuşlar için bence saray gibi bir yuva :)
    Kına geceniz hayırlı olsun, hiç unutulmayacak güzel günler :)

    YanıtlaSil
  8. Ben tatil filan derken epey tembellik yapmışım aynı hisdeyim canım :))) Kuş evlerini bende çok severim. Nasıl yapsak ki :) Sıra ona da gelir elbet :)))

    YanıtlaSil
  9. Ben bunlar çok seviyorum ya :)
    Yapabilirsem deneyeceğim çok teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil

'Adsız'(anonim) olarak artık yorum yapabilirsiniz. Bu özellikle,beni takip edebilirsiniz. Yorumlarınız için teşekkürler ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...